نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو 483 نصیراللهی

نشست خبری مدیران شرکت خودروسازی MVM مدیران خودرو به بهانه افتتاح نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی در هتل گسترش تبریز برگزار شد.

در این نشست مدیر شبکه برند MVM گفت: شرکت ام وی ام 15 سال در ایران حضور داشته که در این مدت مشکلات زیادی سپری کرده ولی نمایندگی های ایرانی از پس آن برآمدند و با حمایت این نمایندگی ها به آینده خوش بین هستیم.

دنیل یان لانگ مدیر شبکه برند MVM در نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو 483 نصیرالهی، گفت: دو ماه است که در بازار ایران حضور دارم و قبل از آن هم در هند بودم که در مقایسه باید گفت که در ایران رقابت زیادی در بازار خودرو وجود دارد. وی در خصوص تاریخچه شرکت خودروسازی MVM بیان داشت: در طول سال های فعالیت، ام وی ام سختی زیادی داشت اما خوشبختانه با حمایت شرکا آنها را پشت سر گذاشتیم و دیدگاه خوبی نسبت به آینده این شرکت دارم.

 

بازتاب خبری برخی خبرگذاری ها

فعالیت ۱۵۰ نمایندگی مدیران خودرو در ایران

مدیر شبکه برند mvm در ایران گفت: شرکت مدیران خودرو ۱۵۰ نماینده در ایران دارد و تعداد بیشتری هم در تلاش برای گرفتن نمایندگی هستند و سومین خودرو ساز بزرگ کشور است که تنوع محصولاتی زیادی دارد و آپشن های مختلف باعث شده تا بازار پر رونقی داشته باشد.

مهدی قدمی، مدیر شبکه برند mvm در نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی گفت: سیر تکامل مدیران خودرو از محصولات ابتدایی بالاتر رفته و سعی کردیم در کنار بهبود محصول در ساختار سازمانی و وضعیت خدمت رسانی هم تلاش کنیم که در این زمینه در ارزیابی های سازمان صمت نیز رتبه های خوبی کسب کردیم.
وی در ادامه افزود: توسعه شبکه یکی از موضوعات مهم مدیران خودرو است اما اگر در  شهری نماینده خود را افزایش دهیم به این معنی نیست که تنها به دنبال افزایش فروش محصولات خود هستیم بلکه افزایش دسترسی مشتریان به محصولات یا نظارت بر نحوه فروش جز برنامه های توسعه شبکه است.

تاثیر خودروهای ارس پلاک در ذائقه خودرویی مردم تبریز

علی بابایی زاده، در آیین افتتاح سومین نمایندگی مدیران خودرو در تبریز اظهار داشت: هدف از افزایش تعداد نمایندگی های مدیران خودرو در تبریز، افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات این شرکت و ایجاد زمینه افزایش فروش است.

وی در پاسخ به اینکه آزادسازی ورود خودروهای دست دوم خارجی چه تاثیری در روند خودروسازهای داخلی خواهد داشت گفت: واردات خودروهای دست دوم در ظاهر راحت اما دارای ابهامات و پیچیدگی های زیادی است؛ لذا به نظر نمی رسد تاثیر چندانی بر فعالیت خودروسازان داخلی بگذارد!

این کارشناس و صاحب نظر در حوزه خودروسازی اظهار داشت: مهمترین مانع در واردات خودروهای دست دوم خارجی، تامین ارز مورد نیاز برای این امر است که با توجه به محدودیت منابع ارزی، چندان راحت به نظر نمی رسد.

بابایی زاده ادامه داد: در صورت واردات این خودروها، بحث تامین قطعات و خدمات پس از فروش نیز چالش دیگری است که خریداران با آن مواجه خواهند شد لذا بدون حل این مشکل خرید خودروهایی که خارج از گارانتی و تامین سرویس هستند، ریسک بالایی دارد.

سلیقه خودرویی تبریزی ها بالاتر از سایر شهرهاست!

تبریز یکی از شهرهای پرجمعیت ایران و از این رو جزو بازارهای اصلی ما به شمار می رود و با توجه به اینکه سلیقه خودرویی شهروندان تبریزی بالاتر از سایر شهرهاست و درصدد هستیم تا بهترین مدل های خودرویی خود را در اشن شهر عرضه کنیم و خدماتی در شان مشتریان ارائه دهیم.

نشست خبری آئین افتتاحیه نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ نصیرالهی با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست علی بابایی زاده، مدیرفروش شرکت mvm با بیان اینکه این شرکت یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خودرو در ایران است، گفت: در طول سال های اخیر سه نمایندگی در تبریز داشتیم که عملکرد قابل قبولی در این شهر داشتند ولی شرکت مدیران خودرو اهداف بزرگتری دارد و برای افزایش خدمات چهارمین نمایندگی خود را در تبریز راه اندازی کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه مدیران خودرو با تولید ۱۹۰ هزار دستگاه به عنوان بزرگترین خودرو ساز خصوصی ایران است، تصریح کرد: تلاش می کنیم که با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، آپشن های خودرو خود را افزایش دهیم و در شرایط تحریمی با استراتژی خاص خود تعامل خوبی با جهان داشته باشیم که در همین زمینه در مدت زمان اخیر خودرو های جدیدی رونمایی کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.
 

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.