آئین افتتاحیه نمایندگی فونیکس 483 نصیراللهی

مراسم افتتاحیه نمایندگی فونیکس 483 نصیراللهی تبریز با حضور مدیران ارشد مجموعه فونیکس و مهمانان ویژه در تاریخ 1402/07/19 در شوروم اصلی فونیکس واقع در میدان ساعت تبریز برگزار گردید.

در این مراسم در خصوص ضرورت ایجاد نمایندگی فونیکس و اهداف پیش رو صحبت شد، همچنین از خودرو آریزو 6GT رونمایی شد و در مورد ویژگی های این خودرو توضیحات داده شد.

در ادامه مراسم با اجرای گروه رقص آذری و تک نوازی پیانو لحظات شاد و مفرحی برای مهمانان رقم زده شد. همچنین با امضای لوح یادبود افتتاحیه و بریدن کیک توسط مدیران ارشد، مراسم پایان یافت.

در ویدئو زیر، خلاصه ای از مراسم افتتاحیه نمایندگی فونکیس 483 نصیراللهی تبریز قرار گرفته است.

بازخورد سایر خبرگذاری ها

بازتاب خبری مدیران خودرو تبریز

افتتاح شوروم فونیکس نمایندگی ۴٨٣ نصیراللهی در تبریز

به گزارش نصر، «نجار صادقی» مدیر شبکه نمایندگان فونیکس در نشست خبری افتتاح شوروم فونیکس نمایندگی 483 نصیراللهی، که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد؛ اظهار داشت: برند فونیکس حدودا یک و نیم سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت به لطف تنوع محصولات، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاورد.

افتتاح نخستین نمايندگی فونيکس 483 در تبريز

 
مدير شبکه نمايندگی فونيکس مديران خودرو از افتتاح اولين نمايندگی فونيکس نمايندگی 483 نصیراللهی در تبريز خبر داد.

به گزارش تابان خبر، نجار صادقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افتتاح شوروم اختصاصی فونيکس نمايندگی 483 نصر الهی با عنوان يکی از نمايندگان فونيکس در تبريز اظهار کرد: برند فونيکس حدود يک و نيم سال است که فعاليت خود را در بازار کل کشور آغاز کرده است و به لطف محصولات باکيفيت عرضه شده و همچنين تنوع بالاي محصول توانسته ايم سهم خوبی را از بازار کل کشور بدست آوريم.

افتتاح اولین نمایندگی فونیکس نمایندگی ۴۸۳ نصر الهی در تبریز

نجارصادقی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به سياست مديران خودرو بر استاندارد سازي و جدا سازي نمايشگاه هاي برند ام مي ام و فونيکس گفت : با توجه به تفاوت سطح مشترياني که براي برند فونيکس تعريف شده بود با برند ام وي ام (که اولين برندشرکت مديران خودرو است) قرار بر اين شده بود که شبکه مجزايي داشته باشيم که تمام نمايندگان ما بر اين ملزم شده اند که نمايشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش اختصاصي اين برند را با استاندارهاي خاص خود آماده سازي و براي خدمت رساني به مشتريان سراسر کشور آماده کنند.

افتتاح اولين نمايندگي فونيکس در تبريز

نجارصادقی مدير شبکه نمايندگي فونيکس در گفتگو با خبرنگاران تعداد نمايندگي هاي برند فونيکس در سراسر کشور را 84 برند ذکر کرد و افزود : در طول يکسال گذشته در بيش از 78 نمايندگي، کارهاي استاندارسازي و جداسازي نمايشگاه هاي فويکس و ام وي ام به پايان رسيده است و تعدادي از آنها نيز در حال اتمام مراحل استاندارد سازي هستند.

وي به اهميت حوزه خدمات پس از فروش براي شرکت مديران خودرو اشاره و بيان کرد : در کنار نمايشگاه ها با توجه به اهميتي که حوزه خدمات پس از فروش براي شرکت مديران خودرو براي تمام برندها بخصوص فونيکس دارد، پس از جداسازي کار نمايشگاه ها انشاله جداسازي خدمات پس از فروش برند فونيکس نيز آغاز خواهد شد که در فضايي کاملا متفاوت با استاندارهاي روز جهاني و خدمات بروز و مناسبي براي مشتريان ارائه کنيم.

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.