نمایشگاه بین المللی اتوشو تبریز 1402 با حضور مدیران خودرو نصیراللهی

سومین نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین ایران در تبریز، با رویکرد تحول صنعت خودرو و با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، سمنان، شیراز، مرکزی و قزوین در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز از سه شنبه 12 دی آغاز به کار کرد.

شرکت نیکاتیس برگزار کننده این نمایشگاه خودرو در شهر تبریز است و توانسته تا خودروسازان مختلف را در این رویداد گرد هم بیاورد. در زمینه تولید انواع خودرو‌های سبک و سنگین، دیزلی، هیبریدی، برقی، تجاری، خدمات سیار خودرویی، قطعات خودرو و صنایع وابسته از ۱۲ الی ۱۵ دی‌ماه از ساعت ۱۵ الی ۲۱ برای بازید علاقه‌مندان دایر است.
این نمایشگاه سومین نمایشگاه خودرو و اولین “شوروم” خودرو های سبک و سنگین است.
شوروم، غرفه هایی با فضای بزرگ است که چندین نمایندگی در آن حضور داشته و محصولات خود را عرضه می کنند.
در این نمایشگاه محصولات گروه خودروسازی سایپا در سالن پروین اعتصامی و سایر خودرو های مونتاژی سبک و سنگین در سالن امیرکبیر حضور دارند.

تیزر افتتاحیه نمایشگاه بین المللی اتوشو تبریز

علاقمندان به خودرو های اسپورتیج، شوتی می توانند در قسمت فوقانی سالن امیرکبیر از این خودرو ها بازدید کنند.
در این رویداد خودرویی شرکت های سایپا، پارس خودرو، سایپا سیتروئن، سایپا دیزل، زامیاد، شایان دیزل، فردا دیزل، فردا موتورز، مدیران خودرو، فونیکس، اکستریم و… حضور دارند و جدیدترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. اتوشو تبریز که با رویکرد تحول صنعت خودرو برگزار شده است، شاهد حضور خودروهای جدید و برقی بوده و در این گردهمایی خودرویی محصولاتی چون جئومتری C، کامیونت فوتون برقی، چانگان ای استار و… برای اولین بار معرفی شده اند.
آغاز به کار اتوشو تبریز با حضور معاون وزیر صمت، مدیران ارشد صنایع استان آذربایجان شرقی، مدیران ارشد صنایع خودروسازی و… انجام شد. 
علاقه مندان به صنعت خودرو می توانند با مراجعه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر تبریز بازدیدی از بیش از ۵۰ مدل خودروی جدید را داشته باشند و فناوری جدید خودروهای برقی محصولات جدید را مشاهده نمایند. 
در این رویداد خودرویی امکان تست درایو برخی محصولات جدید فراهم شده است و کارگاه های تخصصی صنعت خودرو هم برگزار می شود.

بازخورد سایر خبرگذاری ها

سومین نمایشگاه “اتوشو” خودرو تبریز آغاز به کار کرد 

به گزارش نصر، سومین نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین ایران در تبریز، با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، سمنان، شیراز، مرکزی و قزوین در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ظهر دیروز سه شنبه ١٢ دی آغاز به کار کرد.

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.