حضور نمایندگی “نصیراللهی” مدیران خودرو با محصولات جدید در نمایشگاه اتوشو تبریز

در حاشیه اولین روز نمایشگاه بین المللی اتوشو تبریز که با حضور مدیران فروش منطقه‌ی غرب کشور شرکت مدیران خودرو، آقایان حاجت زاده، از برند فونیکس و گل‌محمدی از برند MVM همراه بود، با دو مدیر فروش برندهای فونیکس و MVM نمایندگی نصیراللهی گفتگو انجام شد.

مدیران خودرو تبریز

“توحید پورسعیدی” مدیر فروش برند فونیکس مجموعه مدیران خودرو کد ۴٨٣ – نصیر اللهی گفت: در سومین نمایشگاه بین المللی تخصصی اتوشو با یازده محصول شرکت کرده ایم که در این نمایشگاه دستاورد برند فونیکس معرفی سه محصول جدید آن با نام های (آریزو 6 gt و تیگو 7 پرومکس و تیگو ۷ پرو Phev) است که امیدواریم تا اواخر امسال یا سه ماهه اول سال آینده بعد از تصویب قیمت توسط شورای رقابت در سبد محصولات قرار گیرد.

ثبت نام خودرو های ام وی ام مدیران خودرو

پورسعیدی ادامه داد: به خریداران محصولات چینی پیشنهاد می کنیم حتما محصولی را انتخاب کنند که خدمات پس از فروش قوی دارند. از طرفی مهمترین مزیت فونیکس آن است که در تمام شهرهای کوچک و بزرگ می‌توانید نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش آن را پیدا کنید. 

در ادامه “رحمان صمدی” مدیر فروش برند MVM مجموعه مدیران خودرو کد ۴٨٣ – نصیر اللهی گفت: محصول جدید شرکت مدیران خودرو در برند MVM خودروی x33 کراس است که منتظر هستیم تا فروش عمده آن باز شود.
وی خبر داد: قیمتی که برای این خودرو اعلام شده است (گیربکس دنده ای) ٨٠٠ میلیون و پانصد هزار تومان و ٨٩٧ میلیون برای خودروهای گیربکس اتومات اعلام شده است.

صمدی با تاکید بر این‌که منطقه شمالغرب کشور جزو پرفروش‌های کشور است، گفت: MVM فعلا ۴ محصول در حال فروش دارد که در نمایشگاه نیز در معرض بازدید عموم قرار گرفته است. 

بازخورد سایر خبرگذاری ها

حضور نمایندگی “نصیراللهی” شرکت مدیران خودرو با محصولات جدید در نمایشگاه خودرو تبریز 

نصر: به خریداران محصولات چینی پیشنهاد می کنیم حتما محصولی را انتخاب کنند که خدمات پس از فروش قوی دارند.  

به گزارش نصر، سومین نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین ایران در تبریز، با حضور استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، سمنان، شیراز، مرکزی و قزوین در سالن‌های امیرکبیر و پروین اعتصامی در محل نمایشگاه بین المللی تبریز ظهر دیروز سه شنبه ١٢ دی آغاز به کار کرد.

2 دیدگاه

علی بر 10 بهمن , 1402

از زحمات مدیران شرکت و همکاران زیر مجموعه مخصوصا مهندس صمدی تشکر ویژه دارم

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.