برگزاری دوره آموزشی تیگو 8 پلاگین هیبرید مدیران خودرو به میزبانی 483 نصیراللهی

دوره آموزشی تیگو 8 پلاگین هیبرید (PHEV) به میزبانی نمایندگی 483 نصیراللهی در 25 بمهن ماه 1402 با حضور تعدادی از نمایندگان شمالغرب مدیران خودرو در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد.

در این دوره سپهر عظیمی با توضیح کامل آپشن های تیگو 8 پلاگین هیبرید و بررسی فنی این خودرو دید کاملی از تیگو 8 پلاگین هیبرید به شرکت کنندگان داد. 

معرفی تیگو 8 پلاگین هیبرید مدیران خودرو

وی افزود پدیده هیبرید یک پدیده نسبتا جدید است که مدیران خودرو بعد از 2 دهه حضور موفق در صنعت خودرو ایران، قصد پیشتازی در این حوزه را هم دارد تا از نسل خودروهایی با سوخت بنزینی و گازولی به سمت خودروهایی با سوخت پاک برود.

تیگو 8 پلاگین هیبرید مدیران خودرو

محمدی مدیریت فروش فونیکس NEV در این دوره خبر از عرضه 5 خودروی هیبریدی – برقی را تا پایان شهریور 1403 داد که خودروی تیگو 8 پلاگین هیبرید اولین آنها بود. وی در خصوص فرهنگسازی استفاده از خودروهای سوخت پاک و همچنین مشوق های دولتی نظیر تخفیف طرح ترافیک برای خودروهای هیبریدی سخن گفت. 

ثبت نام تیگو 8 در تبریز

در ادامه مراسم پس از پاسخگویی به سوالات کارشناسان فروش نمایندگی های مختلف، از شوروم فونیکس نمایندگی 483 نصیراللهی بازدید کردند و همچنین به صورت عملی برخی از ویژگی های فنی تیگو 8 پلاگین هیبرید را توضیح دادند.

2 دیدگاه

شاه ولی رضایی بر 17 اسفند , 1402

سلام عالیه،امکان شرکت برای عموم است یانه.
باتشکر

    سلام متشکرم. نه متاسفانه. جهت آموزش کارشناس فروش و خدمات پس از فروش است تا بتوانند خدمات بهترین خدمت خریداران عرضه نمایند.

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.