نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو تبریز نمایندگی 483 نصیراللهی

کلیپ نوروزی به کارگردانی مجید سلیمی و‌ با حمایت نمایندگی رسمی مدیران خودرو تبریز  ۴۸۳ نصیرالهی که ترکیبی از حرفه، هنر و عِرق به فرهنگ اصیل آذربایجانی را در سه دقیقه به تصویر کشیده بود، در جمع اصحاب رسانه استان رونمایی شد.

 

“حسین نصیرالهی”، مدیر نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی مدیران خودرو در مراسم رونمایی از این کلیپ از حمایت همه‌جانبه این تیم در راستای ترویج فرهنگ و هنر دیار کهن آذربایجان خبر داد و گفت: هر کسی که بتواند هنر آذربایجان را به تصویر بکشد، نمایندگی ۴۸۳ نمایندگی نصیراللهی از آن استقبال می‌کند.
همچنین اضافه نمود: کلیپ نوروزی یک کلیپ حرفه‌ای است و تلاش می‌کنیم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در همایش شرکت چری که با حضور ۲۰ کشور دنیا در چین برگزار می‌شود، این اثر را به نمایش بگذاریم.

“مرتضی مختاری”، مشاور نمایندگی نصیراللهی، در ادامه از پخش کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، اظهار کرد: حوالی ساعت 21 شب 29 اسفند و در فاصله چند ساعت مانده به سال جدید، از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش خواهد شد.

بازخورد سایر خبرگذاری ها

کلیپ‌ نوروزی ۴۸۳ رونمایی شد.

به گزارش نصر، “حسین نصیرالهی”، مدیر نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی مدیران خودرو در مراسم رونمایی از این کلیپ از حمایت همه‌جانبه این تیم در راستای ترویج فرهنگ و هنر دیار کهن آذربایجان خبر داد.

“پدرام ناظر”، یکی از هنرمندان این کلیپ در این نشست گفت: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد بوده و حرفی برای گفتن دارد، همچنین در آذربایجان جوانان مستعدی برای نشان دادن ظرفیت‌های بالای فرهنگی، تاریخی و هنری استان وجود دارند که با کمترین حمایت می‌توانند فعالیت کنند.

کليپ فاخر نوروزي مديران خودرو رونمايی شد

 
احرار: کليپ فاخر نوروزی مديران خودرو به همت نمايندگی 483 نصيراللهی، با حضور اصحاب رسانه آذربايجان شرقی رونمايی شد.

به گزارش احرار پدرام ناظر در نشست خبری آيين رونمايي از کليپ فاخر نوروزي مديران خودرو نمايندگي نصيراللهی – 483، اظهار داشت: موسيقی، تاريخ و فرهنگ آذربايجان هميشه در دنيا زبانزد است. جوانان آذربايجان نيز ظرفيت زيادی برای نشان دادن اين تاريخ دارند.

وی افزود: شناساندن ظرفيت های تاريخی و هنری آذربايجان، زمانی ممکن است که از هنرمندان جوان در راه تبلبغ و تکثير فرهنگ و  تاريخ ديرينه آذربايجان حمايت نمايند. نوروز تاريخ ماست و لذا براي شناساندن اين مقوله هر چقدر تلاش کنيم، باز کم است.

کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو رونمایی شد

 

به گزارش پایگاه خبری بامداد فردا، پدرام ناظر در نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی نصیراللهی – ۴۸۳، اظهار کرد: موسیقی، تاریخ و فرهنگ آذربایجان همیشه در دنیا زبانزد بوده و حرفی برای گفتن دارد، همچنین در آذربایجان جوانان مستعدی برای نشان دادن ظرفیت‌های بالای فرهنگی، تاریخی و هنری استان وجود دارند که با کمترین حمایت می‌توانند فعالیت کنند.

وی با اشاره به حمایت آقای نصیراللهی از جوانان، افزود: در این پروژه تلاش کردیم موسیقی آذربایجان، تاریخ و لباس محلی را به نحو احسن به تصویر بکشیم تا نسل جوان آن را ببینند.

نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی 483 نصیراللهی

 

نشست خبری آیین رونمایی از کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو نمایندگی 483 نصیراللهی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کبود، پدرام ناظر، مسئول پروژه کلیپ فاخر نوروزی مدیران خودرو  و سرپرست گروه فرهنگی هنری ملی ایران، در آیین رونمایی از این کلیپ گفت: آذربایجان شرقی از دیر باز در تاریخ و تمدن و فرهنگ موسیقی در سطح دنیا، جایگاه منحصر به فردی را دارا است و در سایه ی این اتفاق، جوانان آذربایجان از انرژی و  پتانسیل بالایی  برخوردارند که بتوانند  این تاریخ و فرهنگ و هنر  را به دنیا بشناسانند.

 

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.