سوالات متداول بخشنامه فونیکس

نکات تحویل خودرو

1- تاریخ تحویل خودرو های تابستان ، احتمالا اواخر تابستان یا اوایل پاییز خواهد بود.

2- موعد تحویل 90 روز ، برای ثبت نام نقد بعد از قطعی کردن دعوت نامه و برای ثبت نام اقساط بعد از تایید لیزینگ است.

3- تحویل های پاییز و زمستان با موعد تحویل 90 روز ، برای ثبت نام نقد بعد از قطعی کردن دعوت نامه و برای ثبت نام اقساط بعد از تایید لیزینگ است.

4- در صورتی که شرکت به هر دلیلی قادر به تحویل خودرو مورد تقاضی مشتری نباشد ، نزدیکترین مدل خودرو از لحاظ قیمت در زمان دعوتنامه به خریدار پیشنهاد می شود.

5- زمان تحویل در روش فروش نقدی 90 روز کاری بعد از تکمیل وجه دعوتنامه و در صورت انتخاب روش اقساطی ، تاریخ تحویل خودرو 90 روز کاری بعد از تایید نهایی لیزینگ /بانک ارائه دهنده تسهیلات خواهد بود و زمان تحویل اعلام شده در سامانه یکپارچه مالک نمی باشد.

6- قرار گرفتن متقاضی در لیست انتظار بر اساس زمانبندی اعلامی در سامانه یکپارچه تعهدی را برای خودروساز به منظور تحویل خودرو نمی نماید و این تعهد صرفا پس از انجام تمامی مراحل فوق و بر اساس انعقاد قرارداد فروش متقاضی با خودروساز و بر اساس مفاد قرارداد منعقده شکل میگیرد.

 

نکات شرایط اقساطی

1- در شرایط اقساط ، 9 درصد مبلغ تسهیلات  به عنوان تخفیف توسعه فروش به مبلغ پرداختی افزوده خواهد شد.

2- در روش فروش اقساطی، مابه التفاوت مبلغ پیش پرداخت با وجه علی الحساب ، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق دعوتنامه ارسالی خواهد بود.

3- تحویل های پاییز و زمستان با موعد تحویل 90 روز برای ثبت نام اقساط بعد از تایید لیزینگ است.

4- بعد از ارسال دعوت نامه و انتخاب شرایط نقد و اقساط امکان تغییر شرایط به هیچ وجه مقدور نیست.

5- در فروش اقساطی ، مابه التفاوت مبلغ پیش پرداخت با وجه علی الحساب ، مدت اقساط و نرخ سود تسهیلات مطابق دعوتنامه ارسالی خواهد بود.

6-  با توجه به عدم امکان تعییر دعوتنامه ،مشتری محترم می بایست از امکان فراهم نمودن مدارک مورد نیاز لیزینگ / بانک ارائه دهنده تسهیلات اطمینان حاصل نماید. ( در صورت عدم توانایی مشتری در احراز مستندات مالی و  عدم تخصیص تسهیلات توسط بانک ، هیچ مسئولیتی بر عهده شرکت مدیران خودرو نمیباشد)

 

نکات پرداخت و زمان پرداخت

1- تمامی متقاضیان واجد شرایط با اولویت بندی تابستان 1402 اعلام شده در سامانه یکپارچه میبایست از تاریخ 1402/05/01 لغایت 1402/05/07 اقدام به ثبت نام اولیه و واریز وجه علی الحساب نمایند.

2- عدم ثبت نام متقاضی در این بازه زمانی به منزله انصراف ایشان از دریافت خودرو تلقی میگردد و مشتری در آینده هیچ گونه ادعا و حق اعتراض نخواهد داشت.

3- پس از ارسال اطلاعیه ، مشتری میبایست ظرف مدت 72 ساعت از زمان اعلام جهت انتخاب شرایط و صدور دعوت نامه به نمایندگی مدیران خودرو 483 مراجعه نماید.

4- پس از صدور دعوتنامه ، مشتری 72 ساعت زمان برای تکمیل وجه را دارد . در صورت عدم مراجعه مشتری در زمان تعیین شده ، درخواست خرید مشتری به صورت یک طرفه ابطال و انصراف میگردد.

5- صدور دعوتنامه فقط یکبار امکان پذیر می باشد، لذا مشتریان گرامی می بایست در انتخاب شرایط ، دقت لازم را به عمل آورند.

6- قیمت در زمان ثبت نام اولیه ، علی الحساب و غیر قطعی می باشد و قیمت نهایی خودرو در زمان صدور دعوتنامه مشخص خواهد شد.

7- امکان تغییر روش نقد و اقساط بعد از صدور دعوتنامه میسر نیست .

 

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.