همکاری نمایندگی 483 نصیراللهی مدیران خودرو در برگزاری سمینار 20 اشتباه مرگبار در فروش

سمینار 20 اشتباه مرگبار در فروش با حمایت مجموعه خودرویی نصیراللهی در روز پنجشنبه 23 آذر ماه در دانشگاه سراسری تبریز با حضور استاد بازاریابی « دکتر پرویز درگی» برگزار شد.

حسین نصیراللهی مدیرعامل نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ تبریز  درباره همایش 20 اشتباه مرگبار در بازاریابی و فروش اظهار داشت: این سمینار و سمینارهایی از این دست برای افزایش آگاهی پرسنل فروش و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: سمینارهایی از این دست باعث می‌شود بیشتر به صورت علمی با مسائل فروش و اقتصادی برخورد کنیم و قطعا ما هم اشتباهات و نقاط قوتی داشتیم.

 

مدیرعامل نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ تبریز درباره اقدامات این شرکت برای کاهش اشتباهات فروش گفت: شرکت مدیران خودرو کلاس‌های آموزشی زیادی در حوزه خدمات قبل و بعد از فروش برگزار می‌کند.

بازخورد سایر خبرگذاری ها

نمایندگی 483 نصیراللهی

همایش‌های بازاریابی و فروش برای بنگاه‌های اقتصادی مهم است

 

حسین نصیراللهی مدیرعامل نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ تبریز گفت: همایش‌هایی مانند «20 اشتباه مرگبار در فروش» برای بنگاه‌های اقتصادی مهم است.

حسین نصیراللهی مدیرعامل نمایندگی مدیران خودرو ۴۸۳ تبریز درگفت‌وگو با شهر بورس درباره همایش 20 اشتباه مرگبار در بازاریابی و فروش اظهار داشت: این سمینار و سمینارهایی از این دست برای افزایش آگاهی پرسنل فروش و شرکت‌ها بسیار حائز اهمیت است.

پاسخ به دیدگاه شما

مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.
مقایسه خودرو
خودرو را برای مقایسه اضافه کنید.